Hästskötare-schaufför etc

Publicerat: 2011-03-19 Kl: 22:48:32 | I kategori: Allmänt

Ja nu är det läggdags men imorgon så är det tävlingsdags igen men inte för mig då förstås. Skönt att det är på Helmer/Seger slipper jag o Madde bli osams om vägen i a f. Hittar ju själv utan någon dålig vägbeskrivning eller Maddes GPS  i mobilen.....åkte ju duktigt fel förra veckan.
Idag har det varit fullt upp med lektioner etc så jag lät finaste hästen vila. Får hinna med ett pass imorgon fm.

Från programridningen i torsdags fotograf:Erika Torrång



Galopp piruett till höger

Alltid lika rolig att rida.....

God natt
Ann

Kommentarer
Postat av: Emma K

Han är så fin! :D

2011-03-20 @ 08:32:24
URL: http://emmakjellin.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack han kommer alltid vara den allra finaste hästen för mig. Svårt att hitta en ersättare till en sagohäst.

2011-03-20 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0