?

Publicerat: 2011-03-16 Kl: 17:24:37 | I kategori: Allmänt

Är det ingen av er läsare som har några kommentarer till filmerna på "Ture" & "Nisse".. ???

Eftersom jag varit hemma som sjukling idag har jag passat på att dra mitt strå till stacken vad gäller städning i det här hushållet. Eftersom jag alltid kommer hem mellan 2-4h efter Anders så brukar han oftast städa, tvätta, laga mat osv.. Passade på att rensa ur garderoben också - det behövdes. Kul när det är rent och fint - mindre kul när Anders sen kom hem och sa att han skulle riva badrumstaket :S Gissa om det blev sågspån, flisor och damm överallt :S..

Jaja bara fram med dammsugarn igen..

Har under dagen suttit en del vid datorn, trist att jag inte kan fixa med hemsidan ifrån den här datorn. har iaf kollat lite bloggar och sånt - finns det några som är intresserade av en tävling i bloggen??
vad skulle ni isf vilja tävla OM??

Finns ju massa kul man kan hitta på som pris osv..

Min 4:e prisrosett som jag och Rangun red ihop till i MsvB i sommras :)

Kom med förslag!!!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Frida-Dressyrryttare

Sv: Tack:)

2011-03-16 @ 20:16:46
URL: http://ponnyryttarinnan.blogg.se/
Postat av: trogen läsare

en ridlektion för nån av er!?

2011-03-17 @ 16:59:27
Postat av: trogen läsare

en ridlektion som du/nån ger?!

2011-03-17 @ 17:00:13
Postat av: Madde

Ja det låter ju som en kul ide! Då ska jag försöka hitta på nått kul tävlingssätt också :)

2011-03-17 @ 19:06:27
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Dominicmarit

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-10-26 @ 12:22:09
URL: http://dominicmarit.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0