Bilder

Publicerat: 2011-03-07 Kl: 21:50:46 | I kategori: Allmänt

Fick ett mail med lite fina bilder av Erika Torrång, jag ska ha några till hemsidan då jag vill ha lite fler bilder på våra fina skolhästar :) jag ska även lägga in länkarna till videos på de hästar vi har det på..

Snygga Jolita med Angelica "Ange" Porsin..

Uranos och Maria Granberg

Han är nog ändå vår absolut bästa häst :) Kan gå med ALLA och är dessutom välutbildad och jättefin att rida..

Lerig PONNY! Bishops Lough Little Gent "Gent" Systers fina gammla hoppeponny som sedan skolades om till dressyrponny och sedan hamnade i verksamheten, nu en av våra mest populära hästar..

Jag på liten pooony! Gordgeus Boy "Gordon"

:D

Tack Erika!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Emilia

Uranos är min nya favorithäst i alla fall, han kan vara lite stel och sådär om man inte får ihop honom på rätt sätt som det var i början när jag inte vant mig vid honom men efter några lektioner med honom går det bättre och bättre, fin häst är han :D Lyckades flyga av honom i torsdags, var ju inte så kort till marken direkt för han är nästan lika hög som jag.

2011-03-08 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0