Bildbomb måndag!!

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 21:53:33 | I kategori: Allmänt

Idag har vi tagit hela 100 bilder under dagen! :D Stallen var färdiga redan strax efter 9!! bra jobbat av oss.. Jag mockade vårt lilla stall och Charlotte hjälpte mig med fodringen där. Fia, Freja och Maria mockade och fodrade stora stallet och sedan utestallet..
Måste börja med att tacka för alla fina och roliga kommentarer till dagens tidigare inlägg med bilder ifrån förr!! Jättekul med så många kommentarer - keep it going!


Sedan efterföljde mycket ridning och sedan lektioner för min del..

Började med Ture som också filmades till hemsidan

Superfin pålle!! Förhoppningsvis blir det någon tävling på honom under våren :)

Poseidon var jätteduktig och jättefin idag!! Fia och jag hjälptes åt och jag travade faktiskt en kort bit och det var enorm skillnad mot i november, han är så mycket starckare, stadigare och mer välbalanserad nu :) jättekul..

Sedan Gaias tur som fått vila några dagar

Fin fin eller hur??

Huvudbild..

Samtidigt red Freja på "Barris" El Barcelona

Barris,,

Därefter red Fia Gordon jag "Nisse" och Maria G red fram Jolita till mamma.. Så nu har jag filmer på både Nisse och Ture till hemsidan.

Fina Nibson - ja förstår inte hur vissa inte gillar att rida honom, han är verkligen fin och väldigt okomplicerad.
Vad tycks??

Maria & Jolita
Mamma och Jolita

Våra FINA ridskolehästar!!

Fia & Kolibrie - som börjar bli mycket fin och inte lika kort i halsen..

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0