Sjuk :/

Publicerat: 2011-06-01 Kl: 07:46:06 | I kategori: Allmänt

Finns det nå värre än o vara förskyld? - man är inte tillräckligt sjuk för att ligga på soffan och ta det lungt utan man jobbar på som vanligt och känner sig helt överkörd typ. Blev inget inlägg igår eftersom jag glömt att vi skulle till Strängnäs för att fira farmor och planera vår gemensamma Englandresa i sommar. Detta blev ganska sent - var inte hemma förens ca tjugo över tio och då var jag kanontrött plus mycket förskyld :/

I  morse vaknade jag av mobilen - EBBA! Vi hade ju bestämt att jag skulle plocka upp henne på väg till stallet, men jag har ju ingen bil här utan ska åka tåg :S Hade helt förträngt.. Hon skulle iaf få åka ut med Maria lite senare så det löste sig, även om hon nu fick gå upp tidigt i onödan.

Jag & Rangun

Igår red jag ut en sväng på Elton bakom Fia/ Kolibri, hans ben är nu lite bättre - svullnaden har gått ner ngt. Rangun fick sig ett dressyrpass i ridhuset, på tränset faktiskt och det gick riktigt bra. Sedan red jag även den stora fuxen - Navange - även han fick ett svettigt pass i ridhuset. Idag ska han nog få gå ut en sväng :) I lördags red jag ut en kortis på honom helt själv och det gick bra.

Red Lady efter lunch, jag förberedde henne själv ovh trodde att deras skåp var låst (tränset hänger ju där) så jag provade faktiskt att rida på ett kandar på den lilla damen. Fungerade ganska bra och hon accepterade bettet.

Hade lektion för Emma/ Sixten, vi tränade på LB:1 som är programmet de ska rida i sista omgången av div 3.

Så! Nu ska ni äntligen få ta del av lite bilder ifrån söndagens tävling i Katrineholm!


Mille på framridningen

Blev tyvärr inte så många fler bilder av nån högre kavlite'.

Fia & Arrobell

Josse & Saphir
( ser ni vad "söt" man han har- vinterns halstäcke ha skavt bort nästan halva manen)

Tvåa på hela 60%!! ;P

Glad Maria!

Massa blå rosetter!
Jag, mamma, Arrobell, Fia, Maria & Dorthe

Nu msået jag skynda till tåget! Video samt bilder ifrån Fias hopptävling kommer i kväll!

Kram Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0