Länge sedan sist

Publicerat: 2011-06-10 Kl: 23:00:41 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Ja då gör jag ett försök att blogga, Madde sköter ju detta utmärkt så inte så mkt jag kan tillföra. Idag har verkligen varit tuff.
Sofia ute o parta igår. Maria G tog studenten ( vi var där också Ann o Jocke). God mat och mkt folk. Kul!
Alla mina "gamla" elever är nu stora eller många av dem.
Johanna Å som red här förut tog studenten i onsdags, så Maria o Erika igår, Ange o Alwa på lördag.
Ja nu är det dags att ut i vuxenlivet.......
GRATTIS ALLA STUDENTER!
Alla verkar så glada över att sluta skolan. När jag slutade gymnasiet så grät vi floder den dagen vi slutade. Sorgligaste dagen. Två år på internat.....fortfarande de roligaste åren i mitt liv - konstant kul med andra ord. Bo borta klara sig själv etc.
Där träffade jag ju även Jocke!
Nästa år är det 30 år sedan. Fast det verkar ju konstigt när man inte känner sig som en dag över 30 (vissa dgr).

Sofia har haft bokföringsjobb i S-näs hela dagen, Madde besikta bilen och jag o Jocke själva på morgonen + att jag lovat att ha ett träningspass för Lise 7.30.
Mocka, rida finaste hästen som fick hoppa och sedan städa städa städa.
På em hann jag även med Elton. Stackarn han får springa på men det artar sig. Har inte fattat ännu att man ej springer efter andra hästar
ICA :s ridsektion här på weekend kl. 15.
Veterinär Tove kom ca 15.30 alla hästarna skulle in jag skulle fika med mina gäster. Jocke körde hö på Björkeby. Madde hade massa lektioner.
Celldelningen fick det bli. Nej mina gäster väntade i solen så snällt.
Nu har vi ätit middag och det är dags att sova så att man orkar imorgon.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0