Blandat

Publicerat: 2011-06-12 Kl: 20:35:39 | I kategori: Allmänt

Ja tänkte bjuda på lite bilder jag lagt in ifrån mobilen..


Navanges bakben.. Jag berättade ju om detta tidigare i veckan, om ni tittar på storleksskillnaden emmellan benen upptill så ser ni att han är lite ojämn. Detta har dock blivit mycket bättre då det för bara två veckor sedan syntes enormt mycket mer :)


Trött Navange tidigare i veckan..

Hmm måste jag verkligen??

Okej då  och med en suck resta han sig upp.. Både han och Elton ligger ned och sover ganska mycket :)

Ross i traktorn - urmysigt tycker han :)

Imorgon blir det en lång dag då jag har lektioner till ca kvart i åtta på kvällen.. Blir även Arphus igen och träning!! Fia ska hoppa & mamma o jag dressyr :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Tina

Roligt att se skrevet...el rumpan el vad man ska säga..det är helt klart stor skillnad!!! Hälsn Tina

2011-06-12 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0