Videotajm!

Publicerat: 2011-07-04 Kl: 19:29:49 | I kategori: Allmänt

Ja nu ska jag bjuda er på lördagens start i Gnesta :)

Denna ritt gav alltså drygt 65%

Mamma ville inte att jag skulle lägga upp hennes ritt :S så ni som vill se den får väl kommentera så kanske hon ändrar sig ;P hehe

Maria & Elin informerade mig om innan jag åkte hem att det inte alls är MsvB:5 i helgen utan den tjatiga B:4an IGEN!! Jaja - kan den ju utan och innan bakifrån och framifrån så det är väl positivt ändå..

Vi har idag börjat spola stora stallet, mamma och Fia har turats om med högtryckstvätten och det är ganska mycket kvar så vi får se hur det blir med ridningen imorgon för vi måste få det färdigt till torsdag.. Är ju bra om det hinner torka upp innan vi ska in med nytt strö också.

Rocco fick sig ett ganska lätt dressyrpass på morgonen och han har även spenderat 1h på skrittbandet idag.
Rangun gick också ett dressyrpass - riktigt fin var han och riktigt gick runt och sög på bettet :) Nu gör vi väldigt fina serier i vart annat!! Även har har gått 1h på bandet.. Mycket bra investering det där skrittbandet!

Elton och Poseidon fick gå ut en sväng i skogen medans mamma tömkörde Demeter & Limit.

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0