Tryckande hetta i tävlingskavaj

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 15:47:08 | I kategori: Allmänt

Det skulle ju bli dåligt väder med regn i helgen men regnet har lyst med sin frånvaro.. Vi hade verkligen behövt lite vatten på gräset på Ekelund, i Mariefred var det skyfall och vattnet pressad3es upp ur gautbrunnarna men på Ekelund förblev det torrt..

Min start på Rangun i stekande hetta kändes väl inte kanon, jag var smått missnöjd då jag kom ut från banan men 65,22% räckte faktiskt till en placering :) Duktiga prinsen. Det jobbigaste var iaf framridningen i all klädsel eftersom jag inte kan klä på/av mig på Rangun - han är lite för "spattig" för sådana äventyr..







Jag & Rangun
Hade med mig bästa hästskötaren också - Anders :) Var även han som tog de ovanstådende bilderna..




Mamma startade MsvA:1 på Arrobell och fick en del  missar men var ändå ganska nöjd och hon fick drygt 62% :)



Mamma & Arrobell

Videos kommer senare ikväll (hoppas jag)
Det känns mycket bra med Rangun nu inför nästa helgs tredagars hemmatävling på Ekelund.. Då startar jag MsvB:2 MsvB:3 & MsvB:5 - tror det var dessa klasser :) Skönt o "slippa" bfyran som jag startat varenda tävling heeela våren och försommaren.. Från början såg det ut som vi skulle få sjukt långa dagar men nu har en del ryttare tagit tillbaks sina anmälningar så det blir lite mer lagom :) Kom gärna och titta OCH vi är i behov av lite funktionärer framför allt skrivare.. Jag själv kommer att skriva varje dag som det ser ut som..


Kram Madde

Kommentarer
Postat av: sofia

syrran köp en ny hjälm!!!!

2011-07-03 @ 22:50:05
Postat av: madde

Fanns u inte i min strl!!! Får köpa en dyr känns d som :/

2011-07-04 @ 06:43:30
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0