Färdigspolat!!

Publicerat: 2011-07-05 Kl: 20:37:13 | I kategori: Allmänt

Åhhhhh! Idag har vi spolat de sista boxarna i stora stallet!! Jag avslutade spolningen med de 6 boxar som var kvar.. Smått blöt och snuskig efter att ha spolat klart :/ Nu är det ett helt år kvar till nästa gång..

Hann även med alla pållarna idag :) Rocco fick ta en tur ut i skogen tillsammans med Fia på Elton vilket gick mycket bra.. Ja alla hästarna fick faktiskt gå ut när jag tänker efter - Rangun, Poseidon och Demeter. Demeter red jag ut på själv och hon var helt underbar, hon sköter sig faktiskt bäst när hon går själv :) Efter det fick hon och Poseidon flughuvor och flugspray på sig innan jag fick gå en ganska lång promenad med dem till deras nya hage då de nu ska få ha lite semester.
Hade tur att Fia inte var klar i hagen utan kunde åka med henne hem på vattenkärran bakom traktorn :P

Demeter vid ett hoppass ca två veckor sedan..

De blev mycket nöjda över hagen med MASSOR av gräs i, Demeter lär ju inte bli smalare direkt och Poseidon gör det nog bara gott för han är lite mer svårfödd än sin äldre syster.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0