Kallt men kul

Publicerat: 2011-01-04 Kl: 22:42:28 | I kategori: Allmänt

Efter en till dag i ett iskallt ridhus med min dressyrkurs så var alla rätt möra på em. Men verkade nöjda. In i värmen en stund o därefter dags för hoppträning för Erik på fina Bosson. Han var dock ganska pigg idag -har ju blivit ganska mkt vila i helgerna, han har ju stor arbetsvilja den hästen. Det var roligt i alla fall men till slut så kände jag inte mina tår längre så jag slutade lite tidigare....rolig övning var det bla hoppade vi småhinder i serpentinbågar och på ena långsidan var det en trestuds sedan 20 m o em till trestuds andra långsidan oxer 24 m o ett räcke. 
Nu är det sovdags 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0