Huh för regn :(

Publicerat: 2011-01-09 Kl: 15:18:07 | I kategori: Allmänt

Näe nog är det allt trevligare med snö.. Regnet var inte alls speciellt välkommet och det har dessutom bidragit till att det nu är väldigt halt överallt. Regnet resulterade även i att en del av Flyinges stora ridhustak kollapsade under tyngden, tydligen hade taket besiktigats i torsdags men regnet som gjorde snön mycket tygre hade man nog inte räknat med.. Mer finns att lösa på tidningenrisport.se

Håller nu på att ladda upp filmerna på saluhästarna på youtube innan jag sedan kan färdigställa annonserna.



Detta har jag nog inte skrivit om ännu, tog dessa bilder i höstas men glömde sedan bort.. Under en tävling jag och mamma var på i sommras så stötte vi ihop med försäljaren av detta nya strömedel - pelletterat papper. Vi har under ett par månader testat detta hos Sofias häst "Limit" och jag tycker det är bra faktiskt, mycket lättmockat. Det håller sig även renare än både spån, torv och halm som han haft tidigare, han är en riktig gris i boxen.

När hästen sedan går på ströet så mjuknar "korvarna" upp sig.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0