+ grader

Publicerat: 2011-01-08 Kl: 15:02:13 | I kategori: Allmänt

Vad konstigt det känns med + grader. Man är van att det är superkallt hela tiden. Idag har jag haft mina lördagslektioner. I första gruppen kom bara 1? Det var bara en avbokad den andra dök inte upp vet ej om de missat att vi börjat. Så den eleven som kom tyckte att det var helt ok att rida i gruppen efter så då gick jag upp o drack en kopp te efter att jag släppt ut alla hästar som stått inne i onödan.
Båda grupperna fick starta passet med att rida på ordentligt framåt så att hästar blev framme för skänkeln ordentligt.
I sista gruppen (mina ungdomar) så tränade vi efter uppvärmningen på slutor och det fungerade så bra så vi red sedan halva långsidan tex höger öppna - halvvolt till x och en halvvolt till B och sedan vänster sluta. Det gick superbra. Så kul att ha så duktiga tonåringar.
Nu ska jag jobba lite med kontorssysslor har precis fått igång min mail. Har nytt modem som ej fungerat annat än internet men så helt plötsligt så gick det att skicka o ta emot mail. Förstår mig inte på datorer lättare med hästar....
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0