Lite old pics!

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 22:04:26 | I kategori: Allmänt

Jag håller ju på att leta bilder på de "gamla" hästarna ifrån starten av ridskolan.. Har hittat några så här får ni ett smakprov.. Observera att det är ifrån då vi bara hade 20*40m ridhus.. Först i ledet är det Hill Side Star II "Star" sedan har vi Jazza som finns kvar hos oss. Lattjolajban "Lattjo", Gumman sedan tror jag att det är Robin och sist i ledet har vi Cally.. Ryttarna vet jag faktiskt inte.. men kanske är någon läsare som känner igen sig själv??

Är det någon av er läsare som har bilder ifrån "förr" så får ni jättegärna maila dem till mig :
[email protected]

Då jag vill ha dem till vår nya fina hemsida och självklart bjuda på dem här i bloggen :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Emma

Alwa först sen Ange och sen Jag,sen vet jag faktiskt inte :)

2011-02-21 @ 23:15:14
URL: http://emmaakesson.devote.se
Postat av: Madde

Tack Emma :) ja misstänkte nästan eran ridgrupp..

2011-02-22 @ 07:05:56
Postat av: Elin

Jag har finaste bilderna på Cally från div 3. Hon ser ut som värsta elitponnyn!! Kanske går att scanna in:)

2011-02-22 @ 17:18:00
Postat av: Madde

Vad kul Elin! Prova! Annars kanske d går att ta kort på kortet :P

2011-02-22 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0