Jobbigt det blev (inte vart!) hehe

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 11:23:28 | I kategori: Allmänt

Kom på då jag skev överskriften att Maria G och Amanda V rättade mig igår då jag råkade säga vart där det skulle vara blev!!
Jaja, farmor brukar också tjata om detta ;P

Söndag idag och det känns som att dagen inte kommer att bli alls som jag ville.. Mamma vill nämnligen sedan ett tag tillbaks att jag ska åka till Julita för att titta till våra fina 2-åringar som står där på lösdrift.
Bell's Hera som föl. Foto: Erika Torrång

Ville ju äta lunch på Monte Carlo halv ett med våra kära vänner här och vi ska på middag kl.17 ute på Vansö i Strängnäs plus att jag pratat med en gamal klasskompis från gymnasiet som också bor på Vansö om att vi skulle ses innan middagen.. Vi hade även tänkt åka till en sängaffär här i stan för att köpa lite nya kuddar eller så, jag har ju börjat sova så dåligt :S

Vi ska iaf börja med att hämta Anders bil som står i Strängnäs och min mobil jag glömde eftersom vi åkte dit igår för att träffa lite gamla kompisar och så blev det även utgång :) Vi tog sedan taxi hem, lite dyrt men det är det värt för jag ville verkligen vakna i min egna säng.

Har massa härlliga bilder jag hittat på en annan dator som jag tänkte bjuda på lite senare!!

Kram Madde  (Jag på grymt fin ponny - Moonbeam på tävling på Vikbolandet)
Kommentarer
Postat av: Maria Granberg

Haha du ser madde! man lär sig av tjat ;) duktig!

2011-02-06 @ 17:37:49
URL: http://lilchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0