Crazy day

Publicerat: 2011-02-03 Kl: 20:16:18 | I kategori: Allmänt

Som ni såg i mammas inlägg så har dagen inte flutit riktigt som vi velat. Jag hade ju såklart förträngt att jag skulle ha skolbarnen på förmiddagen så min planerade hoppning blev inställd. Får bli imorgon istället!

Hade lektion för Åsa på Lady efter att jag ridit Rangun efter lunch sedan vart det intag av smått vilda hästar i stormen. Har verkligen blåst extremt mycket idag! Gick man på blankisen gled man iväg av vinddraget :S Jag red också "Barris"  igen och han var kanonfin, kommer att bli super på ridskolan, han hade lite mer energi idag också. Kan kanske till viss del bero på vädret men jag satte lite mer tryck i honom och det vart en del galopp och förvänd galopp sen vart han verkligen superfin :D

Mille fick gå en stund på skritten, inte de 30min jag hade tänkt då han inte hade nån lust att vakna ifrån sin middagslur när det var dags ;P

Imorgon blir det återigen fullt upp då vi även kör igång vårt nya ungdomsprojekt på em/kväll. Tänkte också att vi skulle hinna med att göra en ny video på Gaia.

Gaia tömkörs för ett par veckor sedan..

Imorgon flyttar jag till Katrineholm!!
Tror hennes nya familj kommer kl.10 imorgon fm för att hämta hem sin nya fina ponny :) Då får sedan Barris flytta upp i hennes box.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0