Blä.. Orkar inte..

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 20:05:42 | I kategori: Allmänt

Usch och fy för att vara sjuk och förskyld, enda jag kan komma på som smittat mig som jag vet varit lite krasslig är ju lilla Agnes som fick hjälpa mig lite förra veckan att bygga hinder osv.. Hmm tror jag får skylla på henne ;P Barnförskylningar är inte att leka med! Kändes katastrof när mobilen ringde imorse vart lite bättre efter hand, som vanligt när man är sjuk. Jag hade ju hand om skolbarnen under knappt 2h på förmiddagen sedan lite stallfix innan lunch.
Därefter satt jag med hemsidan ett par timmar. Kändes lite halvlockande att rida och mamma tyckte att det var bättre om jag vilade mig ifrån ridningen idag då så Maria G och Elin F fick ta sig en sväng på mina FINA hästar. Efter det undrade de om jag inte kunde vara sjuk lite oftare - för de ville rida MERA!! Jag satt på läktarn och kom med lite kommentarer, typ - "Korta upp tygeln och se till o rid nu ELIN!" "Böj honom inåt Maria" "Håll dig IFRÅN väggen Elin" Maria fick ta Mille och Elin Rangun, som såklart hade skurit upp kronranden med en brodd misstänker jag. Har bara boots på två ben då han fått bågot muggliknande på sina vita ben - självklart passar han på att trampa sig!

Tog lite bilder på tjejerna också!

Maria & Mille
Elin & Rangun (vad hände med tygellängden?)
Erika red samtidigt på Werra
Maria
Elin

Tjejerna verkade iaf gilla mina hästar.. KUL! Bra att veta att om man skulle vara sjuk eller borta av någon anldening så tror jag att de mer än gärna ställer upp :)

Nu ska jag sätta mig med alla aktivitetsstöd :S Hatar dessa hemska blanketter.. Varje år om igen, två gånger dessutom..

Världens goaste vovve!! Ah världens bästa pappa också kanske ;P

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Elin Friberg

sjukt kul att få rida Madde! du är snäll ibland;)

2011-02-10 @ 20:28:24
URL: http://lilchis.blogg.se/
Postat av: Maria Granberg

haha we like madde när hon är snällll!!!

2011-02-10 @ 20:36:22
URL: http://lilchis.blogg.se/
Postat av: Madde

Elin! Snäll IBLAND bara? :p

2011-02-10 @ 21:52:07
Postat av: Anonym

gar tjejerna aldrig i skolan?? ;)

2011-02-11 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0