Åsa - Nisse med underbara farmor!

Publicerat: 2011-02-19 Kl: 20:54:21 | I kategori: Allmänt

Halloj och go' kväll allesammans!!

Dagen har som vanligt gått i ett med Ikea besök på vägen hem från Charlotte och sedan hamnade jag på Ekelund ett par timmar. Där fick Rangun gå på skritten då jag inte alls kände för att rida ut i kylan och verkligen inte kände för att plåga honom med dressyr i ridhuset där det höll på att släpas fram massa "skräp" i form av bommar, stöd osv inför en kommande hoppning med massa folk, hästar och ponnyer.. Så bandet fick det bli, han går ju alltid med sin luva på öronen men den skakade han tydligen halvt av sig så pappa tog av den och han gick på så fint ändå sedan :) Duktiga häst, skönt om man slipper använda den på honom i fortsättningen..

Tog massa bilder på de som hoppade men tror jag väntar tills imorn med att bjuda på då de kräver lite text vilket jag inte orkar sitta med nu när det är lördagskväll.. Jag kommer att ha lite stilbedömning på dessa bilder!! Hehe..

Men lite bilder ska ni får ändå! Ifrån gårdagens Gunillaträning :)

Sofia och Golden Kolibri



Vad gillar ni henne??

På mig och Rangun fick Fia några bilder då jag avslutade honom under lättridning..
Gunilla sitter i "värmehörnet"



Fina hästen :)

Är han inte en riktig fotomodel?? Pappas "jakthund" ;P haha.. Jag vet nog att han hellre skulle vilja stå framför kameran än att jaga djur i skogen!!

Buffy däremot var för upptagen av att hålla koll uppe på läktarn ifall min "kisse" Survive "Surris" möjligtvis kunde dyka upp.. Jakthunden!!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0