-12,6

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 22:23:22 | I kategori: Allmänt

HU! Nu skjunker tempen ute :S  Kallt..
Ja mamma hann före till datorn som ni såg, inte kul alls men inte mycket att göra åt. Tyckte så himmla synd om lille Demeter som var så hängig tidigare idag.. Lillpluttan :(

Känner hur skadeglädjen bara växer över att det snart är slut på det varma och roliga för syster och Josse!! Haha välkomna hem till verkligheten! De landar söndag kväll.

Fina Demeter!

Eftersom vi inte kände oss speciellt sugna på att rida på em så såg jag till att alla våra hästar fick gå på Horse Trainern 30min var.. De fick gå det "tuffaste" programmet - 6min rakt - 6min i högsta lutning (minns inte men kanske 11 grader?) - 6min rakt - 6min lutning - 6min rakt - slut. Medans Rangun, Kolibri, Mille och Limit fick promenera passade jag på att frisera lite ridskolehästar, byta täcken, plocka högar i boxarna osv.. Såhär fin blev den lille sparven Karaat!

 Han var först inte alls imponerad av min sax och kam, så jag tänkte bremsa (han är ju så rädd om öronen så det går ju inte att ta manen högst upp mot öronen) men att bremsa var bara att glömma. Fick testa mig fram och till slut fick jag ordning på hela frisyren. Ganska fin vart han väl ändå?  Imorgon ska Ebba skritta honom :)

Fina Grappan efter filmandet i veckan.. Älskar hennes färg!

Imorgon ska jag ha lektion för Ebba, rida, mocka och så hem för att fira Anders som fyller på söndag. Hans familj kommer på smörgåstårta och annat gott :P

Sleep well..

Kram Madde

 

Kommentarer
Postat av: Emma K

Fin Karaat blev. :)

2011-02-12 @ 09:57:30
URL: http://emmakjellin.blogg.se/
Postat av: Madde

Mmm finpojken :)

2011-02-12 @ 20:24:12
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Amanda L

Klippte du Ture också? Jenny tyckte det behövdes,han börjar likna ett troll ;) Passar på att säga att hans stigläder måste bytas då dom är helt trasiga och fastnar när man ska korta/länga dom...

2011-02-12 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0