Maskerad-dressyr bilderna kommer här!

Publicerat: 2011-12-11 Kl: 17:11:01 | I kategori: Allmänt

Så nu ska jag bjuda er på lite bilder ifrån gårdagens lilla tävling.. Anders fotade och tyvärr blev de ju som vanligt inte så bra - SVÅRT att fota i ridhuset :/


Ridskoleponnyn Jazza & Ulrica B i den fria skritten i LC:1


Glad Lovis G med sin ponny "Moycan efter sista halten i LC:1


Frida hälsar på "arabvis" på sin arab Shazli i första halten i LB:1




Isabell och hennes fina Novio var tjuvar i LB:1!


Ebba & ridskoleponnyn "Gordon" vid prisutdelningen - Ebba var en katt i LB:1..


Stella hade, tycker jag, den mest dramatiska utstyrseln på sin Lady Ash i LB:1


Lilla Alicia valde en STOR häst, för henne, ridskolehästen Uranos fick gå med en "gran" på ryggen i LC:1


Jag delar här ut maskeradrosetten till Lovis..


Deltagarna uppställda på prisutdelning, Stella blev visst halv.

Själv tycker jag det var superkul och kommer definitivt att annordna en likadan tävling i vår!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Sv; Ja de va en riktigt rolig tävling! Mycke julstämmning :)

2011-12-11 @ 17:30:00
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Stella W

Kan jag ta min bild och använda den till en hemsida? :)

2011-12-17 @ 20:32:44
Postat av: Madde

Självklart Stella! :)

2011-12-18 @ 10:37:53
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0