Heelt slut

Publicerat: 2011-12-05 Kl: 21:49:37 | I kategori: Allmänt

Oj vilken första dag det blev, utan mamma och pappa alltså, och igår räknas ju inte riktigt eftersom det var söndag och lite mindre att göra.
Var ute i stallet halv åtta i morse och kom in nu ikväll kvart i nio, då har jag visserligen varit inne på lunch samt en snabb liten måltid innan mina lektioner.

Benen är som spaghetti och halsen bränner lite fint efter mina lektioner, måste lära mig att knipa igen lite - omöjligt att rida åt eleverna :P När mina två lektioner var färdiga så hade ju Fia två kvar, av tre, så jag fodrade och mockade högarna i i vårt stall samt i stora stallet. Underlättar alltid lite till morgondagens mockning.

Jag har iaf hunnit rida FYRA hästar, alla har fått gå varsitt dressyrpass i ridhuset. Rangun, Rocco, Navange och Elton. Den sistnämnde fick sig även en liten manfrisering då den så smått började likna en "travarman" = OGILLAS skarpt! hehe.. Imorgon ska han ju hoppa för Erik också - då måste man vara snygg!

Fia ligger nu i badet på ovanvåningen, klagade något om sin rygg (ja lyssnar med halvt öra) ;P Blev ju svinkallt idag också men inveg ett par av mina nya yllesockar jag fick av Ebba och Carina i födelsedagspresent.

Nu orkar jag inte skriva något mer och jag har en del att pyssla med innan jag kan krypa ner i sängen så god natt gott folk :)
Ikväll kom den första snön föresten.. Några snöflingor som gjorde marken något ljusare - MEN LÅÅNGT ifrån dessa mängder ifrån tidigare två vintrar.. Känns som att vi klarar oss utan det denna säsongen..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0