Halsningar fran paradiset!

Publicerat: 2011-12-11 Kl: 08:27:48 | I kategori: Allmänt

Ja da har jag lyckats med at ta mig till en dator men tom samre uppkoppling an hemma.
Skont att kunna lasa i bloggen nar man ar pa semester och se att allt flyter pa aven om det ar tufft att vara tva nar vi vanligtvis ar fyra.
Tur att Madde o Sofia kan det dar i somnen allt frn att kora traktor, sanda skota hastar rida ha lektioner osv. Men de behover nog tas om hand nar vi kommer hem....
Jag och Jocke har det underbart pa var paradiso Ko Jum. Man behover ej trangas sa mkt med andra turister har tom strand inga parasoller.
Vi bara laser en massa deckare ligger pa en luftmadrass emellanat. Ater fantastiskt god thai mat och njuter helt enkelt av livet. Saknar inga hastar annu.
Idag ska vi ta en lang promenad utmed stranden.
Framemot nasta helg ar det dags att bege sig till civilisationen i Kamala, Phuket. Det var en svensk for nagon dag sedan som pratade med sin fru och sa att har kan man ju fa lappsjuka......ingen risk for oss i alla fall.
Ha det gott i vinter kylan syns framat jul da vi kommer hem lagom till de sista ridlektionerna +eRIK traningen om jag hinner hem tills dess forstas.
Halsar semesterfirarna Ann o Jocke
Kommentarer
Postat av: Anders och Teresa

Vad tråkigt ni verkar ha det(suck vill också iväg nu)

2011-12-11 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0