Fishtime!

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 20:10:08 | I kategori: Allmänt

Idag har jag haft en ganska effektiv dag i mitt tycke, ridit fyra hästar och haft en privatlektion för Ebba. Idag fick hon och Gordon trimma vidare i hoppningens värld :P Gick iaf mycket bra.

Hästarna mina gick också bra, Rangun var superfin - trotts att det stod massa läskiga hinder framme. Duktig häst! Navange blir bara bättre och bättre, ska bli spännande att prova hoppa honom snart och Elton fick hoppa idag. Gick bra imorgon ska han få komma ut och sträcka på sig i skogen :)

När jag kom hem vid fem bytte jag snabbt bil och vi åkte till Djurmagazinet för att inhandla lite nya fiskar till akvariet. Vi har inte lagt så mycket tid eller pengar på det de senaste ca 6 månaderna :/ så vi hade bestämt att fixa där imorgon men då mammas tre dagars kurs idag fick ställas in då deltagare med egen häst fått sjuka hästar i sitt stall vågade vi inte låta dem komma så då ska alla in hit till Eskilstuna imorgon em istället. Så vi fick då lägga lite energi på akvariet idag istället.

Tror det blev 21 nya fiskar, fyra olika sorter.. Ska alldeles strax låta dem simma ut i det nystädade akvariumet :D


Såhär tjusig var mitt vilddjur igår då jag hämtade in honom ifrån hagen - hur sjutton lyckas dom få lera i hela huvudet??


Såhär mysigt var det vid utsläppet av hästarna förra veckan..

Trevlig kväll!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Erika

Jadu detdär med lera i ansiktet är ett mysterium, stackars oss som har sådana hästar ;)

2011-12-28 @ 20:56:46
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0