Fast i Thailand....langtar hem

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 12:08:16 | I kategori: Allmänt

Hej,
Vilken resa igar kvall sent fick vi besked att flyget var forsenat 4 tim lite glada blev vi da vi skulle aka fran Kamala kl 05.00 sa da fick vi lite sovmorgon. Val pa plats pa flygplatsen fick vi reda pa att planet ej ens lyft fran Sverige och att de ej kunde svara pa hur vi skulle komma hem.
Efter ett tag sa blev det transport till Naiang beach ca 5 min fran flygplatsen med bil. Vi bor pa ett fint hotel men vill hem. Hela dagen har vi fatt vanta pa besked och nu sa har jag fatt sms att vi ej flyger hem forran torsdag 22 dec kl. 08.00.
Stackars Sofia o Madde men vi langtar hem och har mkt svart att njuta av extra dagar i solen.
Har precis varit o kopt tandborstar o tandkram slangde massa saker i morse som var nasten slut har aldrig hant forut och kommer ej gora om detta.
Vi bor som sagt var fint men efter en dag ar jag redan trott pa att vara pa ett sadant har stalle vi bor ju aldrig sa har utan  fixar boende sjalva och ater aldrig buffe i en matsal.......
Jul ar det ocksa snart. Hoppas att allt loser sig pa garden jag som skrev till Madde att snart kommer vi hem o tar over snoskottning mm tror att Sofia nog spetsat in sig pa sovmorgon imorgon eftersom vi skulle varit hemma da. Hade ju faktiskt raknat med att hoppa for Erik idag.
Vara stackars hundar langtar tydligen efter oss.
Hoppas att mina roliga onsdagselever klarar sig utan mig imorgon det blir ju svart kanske att Carina kan hoppa in igen.
Soliga halsningar fran ann o jocke som faktiskt vill hem till geggan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0