4:e advent

Publicerat: 2011-12-18 Kl: 11:02:41 | I kategori: Allmänt

Ja som ni säkert såg så fick vi ju ganska snabbt en vinnare med rätt svar i gårdagens tävling! Det var ju såklart Ronjahs öron ni såg på bilden som Fia tagit vid ett ridpass för några år sedan :)

Vinnaren hade ju inte skrivit under med något namn :/ Det visade sig när jag kom hem i natt efter julbordet, hade inte med mig mobilen, att jag fått ett sms där personen gav sig till känna! och det var ingen mindre än MAMMA som svarat :/ haha jättekul.. henne tänker jag inte ge nån privatlektion :P
Så nu tänker jag mig att vinsten går till Erika som också svarat rätt..

Åhhh ja vill ha sommar..

men alltså en vecka, knappt, kvar till julafton med julmys, god mat, hästarna i stallet och kanske nån trevlig julklapp..

Idag ska jag om nån timme börja röra mig mot Ekelund och rida samt lektion för Ebba som idag ska hoppa inför torsdagens JULKLAPPSHOPPNING :D Ikväll ska vi sedan till Strängnäs och födelsedagsmiddag då mormor och morfar fyller år tisdag och onsdag.

Har ni sett detta??
http://www.eurodressage.com/equestrian/2011/12/16/isabell-werth-shows-golden-helmet-frankfurt-and-makes-statement
Lyckades inte länka den så ni får kopiera :/

Mycket bra av Isabell tycker jag!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ann

jag vann ju .........visst kan jag val fa en lektion har sakert glomt hur man gor. kram ann

2011-12-20 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0