Sommarvärme

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 21:06:38 | I kategori: Allmänt

Idag har solen visat sin bästa sida, även om det då blir smått jobbigt att rida osv..  I den värsta hettan mitt på dagen hade vi spekulanter på Navange i solen på utebanan, jag har ändrat lite i annonsen och bland annat skrivit att vi kan tänka oss byte om det är en häst som kan passa oss.

Tyvärr ville han inte vara medhjälplig och se lite glad ut men visst har han blivit snygg i kroppen? :)
Snällare uttryck får man leta efter hos en häst..

I övrigt så har jag fått hjälp med Rocco av mamma och jag red igenom LB:1 programet vilket gock ok men ni som känner mig vet att jag inte nöjer mig fören det är perfekt! En häst som Rocco ska aldrig gå under 70%

Härlig morgonbild på söta hästhuvuden som nyfiket kikar ut på lektionshästarna när jag släppte ut dem igår morse :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Sanna

De älskar verkligen att stå och titta ut där, även när det ösregnar står de med huvudena utanför!

2011-09-01 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0