Dagen i övrigt

Publicerat: 2011-08-14 Kl: 18:49:54 | I kategori: Allmänt

Ja har ju faktiskt hunnit med lite mer än ridlägeravslutning idag! Larmet ringde 05´00 imorse och för första gången gick jag faktiskt upp på en gång det ringde, blir lätt att man vill ligga kvar och dra sig sådär tidigt på morgonen :P Jag valde att börja med rangun och han tar ju även lite längre tid än de yngre hästarna. Vi red på utebanan medans solen gick upp, var ganska kallt i början och på slutet var jag istället ganska svettig.
Vi fortsätter med det eviga galoppjobbet där vi nu jobbar mycket förvänd galopp, gjorde ett par piruetter som var riktigt bra också!

Rangun!!!!!!!

Hann även med Navange i ridhuset innan det var dags att hämta lägerhästarna. Han var riktigt fin, även om det krävs en del ridning - han är ju så stoor :) Börjar komma ihop sig riktigt bra i galoppen och jag tror mammas tömkörning förra veckan gjort en del så det får bli lite mer av sådant på honom!

Kom på också att jag glömde skriva att jag red Poseidon i ridhuset igår - gick faktiskt ganska bra och vi premiärgalopperade, gick inte superfort men galopp iaf! I skritt och trav går han riktigt bra framåt i form nu, imorgon ska vi filma och ta lite bilder för att lägga ut annons på honom.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Christina

movie time ;)

2011-08-14 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0