Video prog.ridn.

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 22:30:15 | I kategori: Allmänt

Här kommer nu video ifrån fredagens programridning för Kicki Klingspor


Jag & Rangun.. Ganska nöjd med ritten då det inte har kännts så bra de senaste veckorna..

Och så Limit.. Ja vad ska jag säga, ner ju faktiskt ngt bättre ut än vad det kändes.. Fick ju på tok för kort framridning så han stod emot något enormt genom nästan hela ritten.. Blev förbannad på honom i 2:a travlängningen då han inte alls hade lust :S sen gick det bättre - är ju trotts allt träning.
Sedan så kan det vara bättre att bli lite förbannad och ta att man får ett lågt poäng på ett moment istället för att få halvbra på allt..

Så laddade jag in en "hoppsnutt" på syster och Mille som filmades i fredags..


Vad tycks?? Bättre som hopphäst?

Nu måste jag verkligen sova..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Gabriel

Ser härligt ut

2011-04-10 @ 23:53:59
URL: http://demagog.blogg.se/
Postat av: Elin Svensk

Fin han är Millepojken!! Du vet väl att jag sålde honom som hopphäst? 8-8 fick han när jag visade honom som 2 åring :)

Mvh Elin Svensk

2011-04-11 @ 20:34:03
Postat av: Christina

han tycker ju det är skit roligt att hoppa ;)

2011-04-11 @ 20:47:00
Postat av: Madde

Ja hoppning är nog det han tycker är roligast ändå :)

2011-04-12 @ 19:00:18
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0