Vågar man hoppas?

Publicerat: 2011-04-05 Kl: 21:07:29 | I kategori: Allmänt

Visningen av Gaia gick bra. Hon skötte sig exemplariskt som vanligt och var fin att rida. Kunden blev också mycket förstjust i henne - kul. Får se vad de säger om de vill komma och prova igen.

Kul med kommentarerna till det tidigare inlägget också! Ger en extra kick i mitt skrivande :)

Ska fixa lite mer bilder och info på hur jag gör med inspänning osv.. Glöme berätta om ridturen på Poseidon, när jag klev upp i stigbyglen för att hänga på honom och han började gå så tänkte han tramsa igen så jag klev ner - dock inte så graciöst utan jag lyckades på något konstigt vis få in stiglädret emellan benen och gled liksom på det ned för att sedan slå i stigbyglen ordentligt :S ONT!! Tur att jag inte var kille i det ögon blicket :P haha..

Så kan det gå och jag ska göra mitt bästa för att INTE göra om samma misstag..

Nu är det Desperate Houswifes som gäller innan det är sovdags!!
Imorgon kommer ju mamma och pappa hem på kvällen.. :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Tack för tipset :) Men passar rött på en fux? Jag har alltid tänkt att det skär sig...! /Maria

2011-04-05 @ 21:48:42
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Ebba

Kul att de gillade Gaia! :)

2011-04-06 @ 16:00:28
Postat av: Maria Johansson

Får kolla på någon annan färg då kanske! Jag skulle haft en svart häst för rött är så himla fint!

2011-04-06 @ 20:21:40
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0