Suprize..

Publicerat: 2011-04-29 Kl: 21:23:52 | I kategori: Allmänt

Just avslutat en mycket god middag jag själv skapat, till viss del med hjälp av Anders.. Varmrätten bestod av en Laxlasagne med fetaost och lite annat gott.. Till efterätt lagade jag något jag inte kan uttala - Äppelbavorise..


Började med en uteritt på morgonen i den underbara solen tillsammans med Åsa på Lady.. Helt underbart!! Sedan en lektion för Ebba på Gordon, hon fick träna på LA:1 programmet :) mkt bra jobbat av Ebba & lilla Gordon..

Sedan stallfix och så red jag den nya hästen innan lunch.. Ebba utbrast "han är stoor" mm sa ja jag och hämtade måttpinnen.. kan säga att han var lite högre än 174cm.. Får väl se om han kan fungera i verksamheten trotts sin storlek :)

Jag och syster red ut på Limit och Kolibri efter lunch - Limit blev mkt svettig! Bäst att passa på att njuta av vädret medans det är fint..

Äntligen har Rangun fått nya skor så han kan leka utan att jag behöver vara orolig för att han ska dra av sig skorna! Här har han och Mille buskul sommaren 2010.. Vilket hästliv!!!!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var ett superkul pass! :D

2011-05-03 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0