Invigning!

Publicerat: 2011-04-08 Kl: 18:55:08 | I kategori: Allmänt

Av mina nya RÖDA ridbyxor!! Japp idag fick det ske :) Riktigt snygga och har fått en del komplimanger för dem.. Passade väl helt klart bäst på Rangun, Limit som e fux är det väl sådär på.. Trist med fuxar de är så svårmatchade :(
Thaleia myser i solen på betet 2010..

Programridningen gick väl både och om jag kan säga så.. Rangun var ju betydligt bättre än de senaste veckorna så det kändes ju ok men får inte till tajmingen med honom - ska det vara så svårt jag har ju haft hästen i snart 4år!! Ibland så lyssnar han inte alls och ibland tvärtom vilket gör det svårt att veta hur mycket och när jag ska ge hjälpen.. Blev iaf drygt 64% i MsvB:4 med många 8:or.. Ni ska få se det senare under helgen - Anders filmade också!
Limit blev inte alls så bra.. Hann inte rida fram  så som jag velat, blev bara typ 15min och jag hade behövt minst det dubbla.. Jaja bara att gilla läget.. Han stod emot ngt enormt inne på banan men jag lyckades ända lotsa runt honom till ett godkänt program med drygt 61% Här hade vi många låga poäng  med både 3:or 4:or och 5:or.. Så nog kan vi få till det där med lite bättre framridning osv.. Valde att ta kandaret också..

Tror jag får berätta med om dagen lite senare för nu måste jag hjälpa Anders med middagen :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anna

På min fux hade jag nästan bara "skogsgrönt/militärgrönt". Jag tycker grönt i olika nyanser är det som funkar bäst på fuxar men det är ju såklart lite tråkigt att alltid ha samma färger...

2011-04-08 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0