Hälsningar från Zephyros

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 22:28:03 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Här kommer några bilder från Zephyros som vi fött upp och sålde för tror jag 1 ½ år sedan. Kul när man får lie info. Nya ägaren sprang jag på som hastigast på vår dressyrtävling i måndags.
Hm funkade visst inget vidare Madde eller Sofia får hjälpa till imorgon med bilderna för nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Måste hinna rida innan jag åker till Örebro för att ev hämta hem en ny häst till ridskolan. Om den går igenom besiktningen.
Godnatt
Ann
Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket, nu fattar jag :P Kram Amanda

2011-04-28 @ 09:40:06
URL: http://nogg.se/AmandaG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0