Tur att man har snälla tjejer

Publicerat: 2010-09-20 Kl: 21:58:12 | I kategori: Allmänt

Ja idag vaknade jag o var ännu sämre hur ont kan man ha i halsen ? Men nu känns det lite bättre. Det blev ju problem med vikarie. Carina E var sjuk och Jenny jobbade på cafet så Madde o Sofia hoppade in i kväll.
Så jag har hållt mig relativt lugn inne förutom en liten sejour ute idag. Anna T var ju här o chipade o ID kollade fölen.
Tyvärr fick ju 1,5 åringarna spel när fölen skulle hem så¨de hoppade ju över ellr igenom staketet och Thaleia landade på Sofia N bil skrapade upp mulen o båda framknäna.

Tydligen är min pålle helvild saknar väl matte. Imorgon kommer Kauko för att behandla ett helt gäng med hästar. Så kommer ju gymnasiet också.
Hoppas att jag mår bättre imorgon.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0