Som en boll ( en stor boll ;P)

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 15:57:22 | I kategori: Allmänt

Halloj i blåsten!

Skriver lite snabbt nu eftersom jag och Anders ska äta middag med farmor i Strängnäs ikväll så vi kommer säkert hem ganska sent..

Ja "bollen" jag talar om är fina Leokothea som bara går ifrån klarhet till klarhet! Man börjar verkligen få den runda "boll"känslan man vi ha när man rider en häst. Galoppen var så rund och fin idag :)
Hon fick även promenera 30min i skritten på morgonen och 30 mín efter passet nu efter lunch..

Rangun fick sig ett dressyrpass imorse igen och det kändes väl både bra och vissa delar lite sämre, men det är bara att träna på såsmåningom sitter allt som ett smäck! Han är också lite lessen/sur för att han idag fått gå i en liten grushage istället för med kompisarna i den stora gräshagen, men jag vågar inte släppa ut honom där för hans lagning har släppt på två hovar och på höger bakhos så har han bara en söm kvar på insidan.. :S

Mille han verkar veta exakt när syrran ska rida för han hade även idag, gjorde det förra vekan också, rullat in sig ordentligt i leran.. HAHA! Skadeglädje :D

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0