Mycket gott!

Publicerat: 2010-09-14 Kl: 21:30:16 | I kategori: Allmänt

Ja den nya resturangen i Strängnäs är verkligen att rekommendera! Kalasgott verkligen och tack underbara farmor för en trevlig kväll :)

Innan jag åkte till middagen så hade jag också en 45min privatlektion för Stella, och gud va bra det gick på slutet. Nu börjar hon får lite kläm på sin fina häst och de kan nog bli riktigt vassa på dressyrbanorna så småningom. Verkligen en superfin häst de lyckats hitta.

Imorrn ska mina pållar få gå ut om vädret tillåter.. Sen blir det dressyr och programmträning för Milles del resten av veckan så han är på topp på lördag! Rangun har inte tävling förens nästa helg då det är DM i Nyköping.

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0