Liiite svettigt..

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 20:48:42 | I kategori: Allmänt

Hejsan och god kväll..

Just ätit lite och tagit en ordentlig dusch efter ett riktigt tufft Body Pump pass på Gympozz, när jag kom dit så sa de att det var fullt men att jag säkert fick plats ändå vilket jag visserligen fick om än mycket lite plats :P
Idag var det ruskigt varmt och mina stackars muskler fick verkligen jobba till 100% vilket såklart resulterade i att jag vart regält genomsvettigt!
Men känns grymt skönt efteråt :) Köpte "flexkort" idag också på det får jag gå på hur många pass jag vill fram till i slutet av dec tror ja det var - 750kr, mycket billigt om man jämnför med tex Balanze och liknande ställen. Per gång kostar det annars 60kr.

Idag red jag iaf dressyr på Mille i ridhuset och det kändes ganska okej i slutet men när jag började så kändes det verkligen skit rent ut sagt och jag har honom verkligen inte alls som jag skulle önska :( men blev ju iaf ganska bra på slutet så det är bara att träna vidare! Kortade idag mina läder ett hål också vilket jag testade redan förra veckan men då fungerade det inte alls, nu kändes det däremot mycket bättre så jag sattsar på ett hål kortare nu ett tag. Tror att det mest handlar om att mina jäklans ridstövlar är som två stora båtar på fötterna och ger ingen stabilitet alls..

Rangun fick ut och mysa i skogen med mamma/ Arrobell och belive it or not men Lilla Buffy följde med HELA vägen runt, hon brukar annars vända senast vid brevlådorna för hon tycker det är jobbigt att springa med..


Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0