Snart sovdags

Publicerat: 2010-10-18 Kl: 22:02:22 | I kategori: Allmänt

Ja idag blev det ju en lite annorlunda dag, känns som att man mest stressat runt när vi kom hem från Ekerö så hann jag i allafall rida Barbros häst och tömköra Demeter som tyvärr var halt så vi får kolla upp det ordentligt tur att vi har veterinär här på torsdag fm.
Sofia är ju på clinic ikväll med ett gäng från stallet. Det är Rolf-Göran Bengtsson som har clinicen. Imorgon så ska jag iväg till Strömsholm på kurs för tränare börjar redan 8 så nu ska jag gå o lägga mig. Se om jag hinner med en rapport imorgon.
Några bilder från Angelica Porsin:

Bell´s Poseidon

Arro Bell-Gaia-Troll

Bell´s Melete
Arro Bell-Trocea-Troll

Arro Bell

Anart-Stove Friend xx - Chick- Esquire xx

God natt

Ann

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 @ 00:31:20
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0