Möte x 2

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 21:02:40 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Nyss inkommen från sista mötet för dagen. PÅ fm så var SISU -konsulenten Malin här med vår nya konsulent som jag just nu glömt bort vad hon heter, det tog ett par timmar sedan ett träningspass på Arro Bell och lite annat och nu ikväll styrelsemöte.
Imorgon är det 1 månad till semester........
Morgonbitti så ska det mockas och sedan har jag privatlektion därefter blir det lite ridning.

Nu ska jag ta det lugnt och försöka att gå och lägga mig tidigare än jag brukar. Ronjah var mkt halt igår men idag var det väldigt mkt bättre hon är troligtvis sparkskadad på hasen eftersom det är en del sår där.
Imorse släppte vi ihop alla unghästarna Madde stod beredd med kameran men vilken flopp de sprang inte ens.... men alla har ju gått ihop tidigare (med Leukothea o Carezza) utom Walza och så fölen förstås.
Får se om det blir några bilder de närmsta dagarna. Walzas fölunge är ju bara helt bedårande
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0