Some old stuff :)

Publicerat: 2010-11-21 Kl: 22:03:07 | I kategori: Allmänt

Jag satt och blädrade lite i min överfyllda programpärm i veckan, den är så fylld att den inte går att stänga plus att jag har en hög ligger bredvid med protokoll..
Jag tänkte iaf visa hur mitt absolut första dressyrprotokoll ser ut :)


Ja inga strålande siffror som ni kan se.. Detta var på ett KM då jag var 10år, min absolut första dressyrtävling :)
På världens finaste och bästa ponny - Armstrong.. Honom har jag att tacka för enormt mycket.. 21år var han då vi köpte honom! Kan ju tilläggas att jag vann Km:et på de där kassa poängen, det var bara jag och en till startande och hon red fel så många gånger att jag vann :P Ibland ska man ha lite tur också..


Fina Armstrong.. Tror han var 25år när bilden togs..

Nu är det sovdags.. Om det finns intresse kan jag lägga in fler gamla protokoll med en liten beskrivning till under veckan??

Kram
Kommentarer
Postat av: kerstin

ja gör det!

2010-11-22 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0