Lagesrapport fran paradiset

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 12:15:35 | I kategori: Allmänt

Sitter just nu och ser solen gar ner over Phi Phi som ligger mitt over. Ska inte lyssna ngt mer pavader prognsoser da vi haft det bra sedan vi kom hit till Ko Jum.Vilken resa med bussen 22.00-07.00 fort korde de ocksa aksjuk blev jag i borjan tills jag fick ett piller nar vi stannade for mat mitt i natten sedan somnade jag....har ar det fantastiskt igar var det dessutom fest ska inte skriva var den heter men man skickar ut fantastiska skapelser i havet med ljus och doftpinnar pa. Dans! blev det ocksa kokspersonalen drog upp oss for dans Jocke blev ju speciellt popular.Deras backenrorelser behover vi dock trana pa vi som brukar dansakande oss lite stela i jamforelse.
Lite overforfriskad blev nog en del av dem....saavslutades det forstas med fyrverkeri- maktigt.

Langtar inte hem annu men Jocke blev glad o se Ross i bloggen men det verkar ju som att hundarna har det bra ocksa.
Idag har vi badat extra mkt ar nog 30 grader ivattnet....nu har solen gatt ner och morkret kommer snabbt.
Soliga varma Thailands halsningar
Ann o Jocke
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0