Igår var det dags igen!

Publicerat: 2010-11-09 Kl: 22:38:39 | I kategori: Allmänt

Ja ännu en gris fick träffa på Jocke. När Anne o Barbro skulle åka hem efter min dressyrträning så stötte de på ett gäng på vägen uppe vid "dungen".
Så ännu en sen natt blev det. Själv roade jag mig med att rensa den sista svampen. Plockade i söndags frusna trattkantareller mkt lättare att plocka dem frusna faktiskt - däremot var de int så lätta att rensa.
Det är min lilla hobby att plocka svamp.
Ska leta etfer Arro Bells pass då man tydligen skulle ha det med. tidigt imorgon bitt rullar transporten mot Strömsholm. Finaste hästen ska opereras hans knöl på bogen ska plockas bort. Tove tog ju prov på den och det var melanom.
Så jag hoppas nu att det går bra har tänkt att stanna kvar där över dagen. Hoppas naturligtvis på att han får åka hem, men så är jag ju livrädd för att de ska behöva söva honom. De kan inte garantera att det ej behövs och då vill jag vara där.
Är ju klass 2 varning så jag hoppas att det går bra att köra imorgon.
Ja det bli en tidig morgon så jag ska försöka att dra mig mot sängen.
God natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0