Fredag idag!

Publicerat: 2010-11-19 Kl: 12:33:09 | I kategori: Allmänt

Ja här är väl alla dagar lika men i kalendern så står det fredag och det känns väl bra antar ja :P På morgonen hade jag lektion för Åsa på Lady, vilket gick mycket bra! Jag hängde även på Poseidon och jag förstår mig inte riktigt på honom för han var verkligen lugn som en gammal ko!! Jag hängde och gungade i stigb ygeln och klappade överallt dit jag nådde - utan en enda reaktion. Lady fick även fnatt i andra änden av ridhuset utan att han brydde sig :S Man blir aldrig riktigt klok på dessa djur!

Sedan har vi fixat stallarna och självklart (mamma!) pysslat med Arrobell.. Hon Skickar sms hela tiden och undrar hur han mår och om vi verkligen tar hand om honom ordentligt, jag är ganska säker på att han får med "pyssel" nu än om mamma vore hemma och skulle ta hand om honom :P

Mamma och Arrobell på framridning..

 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm tyckerdu att jag ar slarvig...kram

2010-11-22 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0