Arro Bell...

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 08:13:53 | I kategori: Allmänt

Hoppas verkligen att han mar battre, tempkoll varje dag  samt hall saret oppet maste trycka ut sarvatskan flera ggr per dag annars blir det infektion. Be nagon kolla det - Morten kanske ska han ha antibiotika sa fosok att fa typ pasta att spruta i munnen  sa ni slipper spruta i halsen. Hor av er igen annars blir jag orolig.
Las aven e-posten hoppas att ni ser det som kommit ocksa aven om jag kollat pa webmailen. Har idag hittat en internet . Vi ar ute i ingenstans och inte sa manga kan engelska Pran Buri heter det nedanfor Hua Hin mer i var stil dock inte morgonen. Vi hade en gron orm utanfor var bungalow i en blomkruka det tog lang tid innan Jocke lyckades fa mig att ga ut. Hade innan gatt forbi den o tankte att - har de hangt en plast orm i kruka men sedan sag jag....tur att inte Lilllemor var med.
Vi far se nar jag kommer at internet igen.
Kram
Ann o Jocke
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0