Äntligen hemma

Publicerat: 2010-11-10 Kl: 22:51:08 | I kategori: Allmänt

Ja då kom vi hem till slut  och även helt slut själv. Det blev en lång dag. Inte riktigt som jag tänkt mig. Arro Bells operation gick bra men det kommer ta upp till 14 dgr att få reda på vad för slags tumör.
Dessutom får han ej gå ut på 14 dgr efter det sjukhage och skrittas för hand. Inget täcke på hur ska det gå han har ju ingen päls har aldrig haft och fryser så lätt. Har aldrig klippt honom.
Innan jag gick upp så satt i allafalltäcket kvar med en gjord på han såg väldigt trött ut också.
Jag hade inte trott att det var så lång konvalecens.....Han har fått ett drän också som skall tas bort på lördag samt kompressen som är fast sydd ser väldigt speciellt ut Madde kanske tar en bild...
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0