Nu fly jag fältet

Publicerat: 2010-05-19 Kl: 21:58:26 | I kategori: Allmänt

Ja nu ska jag vara ledig i några dagar. Madde o Sofia basar hemma. Skönt ska det bli ingen aning om vad som ska ske....men jag ska nu packa med mina böcker om grekiska mytologin så den stackars fölungen får något namn. Dop blir det om 14 dgr när gymnasiet är här. Förslag på namn mottages tacksamt. Speciellt sådana som kan passa in mamma är Gaia och morbror Uranos sedan finns ju helsyskona Poseidon och Demeter. Samt en moster som heter Pallas Athena och en som heter Afrodite och en som heter Niobe alla dom är helsyskon till Gaia som är efter Troll 660 u Trischa e. Curacao xx - Iliad-Ural. Men vad ska ske med Gaia jag har lovat att inga fler föl på ett tag. Tänkte låna ut henne men hur o till vem hon får ju så fina föl. Alla klass 1 ingen har haft sämre än 8 på traven...och den lilla nya ser ju lovande ut. Om det fanns ekonomi i att föda upp hästar skull jag göra det eller om jag hade obegränsat med pengar och inte visste vad jag skull göra med dem. Det är ju så kul.
Ann
Kommentarer
Postat av: Anonym

Förslag till namn på fölisen =)

Theola - grekiskt ord för himmelsk.



2010-05-19 @ 22:36:27
Postat av: Anonym

hej, ett namn förslag till fölisen =)

Theola - grekiskt namn för himmelsk.

2010-05-19 @ 22:52:10
Postat av: Anonym



Galateia, Rhea, Themis, Kalliope

2010-05-20 @ 11:44:33
Postat av: Madde

Galateia har vi haft en redan.. Rhea hette Carinas sto som hon fick Revenge med.. Themis var fint.. vi har funderat på Nix också..

2010-05-20 @ 21:59:39
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0