Mors dag! Ha en bra dag alla underbara mammor :P Speciellt min!

Publicerat: 2010-05-30 Kl: 11:25:24 | I kategori: Allmänt

Hejsan..

Gårdagen fick ett trevligt avslut på 40års fest för Anders chef Patrik. Vi var i den nybyggda BMW-hallen borta vid Tuna Park ungefär, 150personer var bjudna och det bjöds på god mat med Italiensk inpiration och "Clabbe" var där och underhöll som Dj senare på kvällen, många fina roliga tal och komikern Lenny Norman (tror det vart rätt) var där och underhöll :D
Alltså mycket påkostat och trevligt! Jag var också jättefin i min nya klänning och en supersnygg håruppsättning gjord av min vän Johanna på Amino, vid Sveaplan.
:D 49 hårnålar fick jag pilla ut innan jag kunde gå och lägga mig i natt.. Kändes som att man hade en igelkott i skallen!
Många fina kommentarer fick jag om håret!
Tusen tack Johanna!
En till bild ifrån igår.. Ida på Lindsey i full galopp!

Nu ska vi gå till Jernbergska för Mors dags lunch med Anders familj, och jag har väldens fluffhår efter igår. Alldeles lockigt och jag bestämde mig för att stoppa i löshåret i riktig Maria Montazami still :P
Ut i solen gott folk!

Älskar dig mamma hoppas du får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0