Morgon

Publicerat: 2010-05-01 Kl: 10:53:18 | I kategori: Allmänt

Godmorgon!

Vakande alldeles för tidigt men lyckades på något vänster somna om tillslut.. Har ätit lite frukost, ska ju snart äta lunch vid kvart i 1.. Då vi ska ha TK möte till kl.16 och vi börjar med att äta lunch.. Hoppas på ett bra och smidigt möte vi har mycket att gå igenom inför två stora meeting i sommar.. Jag har även en del förslag jag vill ta upp angående tävlingsledarens roll och allsvenskalagen.. Lagen som det av någon konstig anledning alltid lyckas bli strul med varje år, ryttare som saknas osv.. Trotts att det ifrån början kan vara så många intresserade att man nästan skulle kunna ha två lag! Så jag har knåpat ihop en lista med förslag på "Lagregler"... Får se vad de andra i gruppen tycker..

Gårdagskvällen vart lugn i soffan, en killkompis till oss kom över och på slutet så turades vi om att "vila ögonen" hehe.. Gick och la oss strax efter 12.. Mår iaf kalas idag! Det är nog många, speciellt ungdomar, som inte mår så bra idag och ångrar en del ifrån gårdagens valborgsfirande.. Konstig att just valborg ska bli ett fylleslag bland de yngre varje år.. kanske beror på att det börjar bli varmt osv. vad vet jag?

Efter mötet ska jag ta itu med pållarna båda ska gå dressyr iaf.. Tvättar nog Rangun imorrn vi ska inte åka förens typ 11 tror jag.. Ska ev ha lektion för Ebba efter mötet kom jag just på :P men hon ska tydligen spela i strängnäs och åker tror jag eftersom det är 1maj och hon spelar instrument..


Fina guldhästen!!!
Detta var på Strömsholmstävlingarna 2006 FEI's Mästerskapsprogram för juniorer, slog bland annat hon som sen vann JSM två månader senare :D hehe

Nu ska jag ut en sväng till Tuna park för att köpa nya träningsbyxor innan  ja far ut till Ekelund!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0