Jobba med hästar utomlands??!

Publicerat: 2010-05-06 Kl: 21:27:58 | I kategori: Allmänt

Glömde ju en viktig sak!!

Sabine ringde mig förut idag ifrån Tyskland för att fråga om jag visste 1-2 tjejer som kunde vara intresserade av att komma och jobba hos henne så fort som möjligt.. Hon vill väl helst ha nån som kan stanna hos henne så länge som möjligt men kan man inte så länge så är hon i behov av den hjälp hon kan få..
Kanske kan vara ett typ av sommarjobb för någon?? Hon behövde iallafall en hästskötare och en som kan rida unghästarna..

Sabine Rueben är en Grand Prix ryttare i dressyr som har många fina hästar från 3år och uppåt.. Under de 6 veckor jag var och jobbade hos henne i höstas lärde jag mig massor och jag är jätteglad att jag vågade ta chansen och åka.. Man ska veta att man inte kan räkna med att hamna hos nån bra och seriös när man åker utomlands för att jobba, se bara på hur Sofia hamnade fel i höstas. men Sabine tog verkligen väl hand om mig och jag trivdes jättebra i stallet.. Nu står hon däremot inte kvar i samma stall som då utan hon står i ett annat stall i väntan på att en anläggning hon ska hyra blir inflyttningsklar..
Just nu så är Elin och Toon där och jobbar för henne, kan vara någon mer också som jag inte vet om, Elin är en supertjej som jag kom jättebra överens med och Toon är också en toppenkille med mycket humor!

Så!! Finns det någon därute som är intresserad? Tveka inte att prata med mig!
Maila mig på [email protected] ring på 076-307 19 46 eller prata med mig i stallet om du är där:D

En erfarenhet för livet!

Sabine har en hemsida där det står lite info om henne, den är däremot inte speciellt uppdaterad med står om hennes bakgrund familj osv.. Hon har tidigare varit enormt framgångsrik på dressyrbanorna!

sabinerueben.de
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0