Inget föl ännu

Publicerat: 2010-05-07 Kl: 22:26:15 | I kategori: Allmänt

Ja trött är man redan och ingen fölunge blev det inatt. Har precis kommit in efter en utsökt middag med mitt ridweekend från ICA. Nya kunder och supertrevliga allihopa det ska bli en kul helg. Imorgon är det dressyr på fm och hopp markarbete på em.
Hoppas verkligen att det blir ngt ikväll stora vaxproppar har hon nu och hade "trajat" runt iboxen med kvällshöet. Är ju tufft om jag måste vaka hela helgen och ha kurs men man får väl sova när man blir gammal.
Idag har jag varit duktig och hoppat Svarten på utebanan måste verkligen träna emellan träningarna för Erik- idag var jag riktigt nöjd och Sofia fick höja ett par ggr. Så lite mer modig börjar jag bli. Han hoppar så himla högt när han tycker hindren är läskiga. En trekombination blev det samt en linje med fem korta galoppsprång sam t grinden som enkelhinder.
Håll tummarna för att det blir ett föl i natt.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0