Hektisk lördag, som inte är över ännu!

Publicerat: 2010-05-29 Kl: 17:24:33 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Åkte till stallet tidigt för att ha lekton för min superduktiga elev Ebba på Gent halv 9.. idag tränade vi på LC:1 och sen förvänd galopp, det gick super han är nämnligen svår då han lätt byter eftersom han är hopponny i botten..

Här är hon på Gent på avslutningsshowen där hon red en uppvisning tillsammans med sin ordinarie ridgrupp..
Visst sitter hon fint?!!

Efter hennes lektion red jag dressyr på Rangun det gick bra och idag valde jag att rida på träns & vi fortsatte med galopparbetet i höger varv..

Sen avslutningsshow kl.13'00 här kommer lite bilder hinner inte skriva mer måste förbereda mig till 40års kalas!

Alla söta skötare red en fin kadrilj tillsammans.. Här är Ange på Jolita & Emma på Bosson
Allesammans
Carinas lördagsgrupp. Molly på Karaat Ebba på Gent Clara på Grappan & Alice på Nejlika
Erika-  Karaat Elin- Ronjah Ida- Lindsey
Ungdomsprojektet hade hoppkadrilj, lite ovanligt det var full fart och mestadels mycket snyggt ridet av tjejerna :)
På slutet avslutade de med lite bus i galopp runt ridbanan..
Circe på Gent Erika på Karaat
Weeihooo Emma gasar på Wega!
Ange & Kalypso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0